Re: Школа "Мажорель" (Украина, Киев) -
05.02.2015, 16:27
Business course "How to open a floral shop."
In the goods sector, the luxury industry, there are three preconditions that must comply with floral brand.
1) ensure consistent quality (growth control the quality of the bouquet and control "Great Service")
Create your individual product (the law of the pioneers)
2) Brand will not move to the development without communication. It is important to start quickly reach a critical size that would strengthen the gap with competitors.
Do jerk, a shock wave to create separation from entering the competition.
3) The ability to create and successfully run the avalanche current industry innovation floral retail. (About thirty new products only in Eastern Europe).
Create a market-is the best way to lead him away.
However, to create a market need to break the usual rules and codes that support the market herd mentality.
Бизнес-курс "Как открыть флористический салон".
В секторе товаров индустрии роскоши существует три предварительных условия которые обязательно должен выполнять флористический бренд.
1) гарантировать постоянное качество ( контроль роста качества букета и контроль" великолепного сервиса" )
Создайте свой индивидуальный продукт ( закон Первопроходца)
2) Бренд не двинется в развитие без коммуникации. Важно на старте быстро достигать критического размера что бы усилить отрыв от конкурента.
Делайте рывок, ударную волну чтобы создать отрыв от заходящих конкурентов.
3) Способность создавать и успешно запускать лавину актуальных сегодня инноваций флористического ритейла. ( около тридцати новинок только по Восточной Европе).
Создавайте свой рынок- это лучший способ вести его за собой.
Однако чтобы создать свой рынок необходимо сломать привычные правила и коды которые поддерживают на рынке стадное чувство.
|